اصول مراقبت و نگهداری درست لنز ها:

__لنز های خود را پس از هربار مصرف از چشم ها در اورده و در مایع ضد عفونی کننده مخصوص قرار دهید و درب جا لنزی را به دقت ببندید.

__در استفاده از لنز های زیبایی رنگ های فانتزی لنز را بیش از ۴ ساعت در چشمان خود نگه ندارید.

_قبل از مصرف لنز های آبی یا رنگ های دیگر بروشور لنز را به طور کامل مطالعه کنید زیرا هر برند تولید کننده لنز بر حسب ساختار لنز های خود توصیه های متفاوتی را برای مصرف کنندگان ذکر می کند.

آرایش متناسب برای لنز آبی:

پس از خرید لنز آبی نوبت به انتخاب رنگ مو و نوع و رنگ آرایش می رسد:

به طور کلی رنگ آبی رنگی است که بسیار در چشم است و جلب توجه می کند بنابراین توصیه قطعی ما به شما استفاده از ارایشهای کم رنگ و ملایم در ترکیب با لنز آبی است تا رنگ آبی لنز ها بتواند جلوه خود را نشان دهد.

قیمت لنز آبی:

قیمت لنز های آبی بر حسب برند های متنوع و متفاوت متفاوت است ؛

اگر شما نیز مانند اغلب مصرف کننده ها به دنبال دریافت کیفیتی مطلوب همراه با قیمتی مناسب هستید توصیه ما به شما لنز های رنگی برند های متوسط قیمت هستند.

نکته قابل توجه در قیمت لنز آبی این است که یکی از موارد بسیار تاثیر گذار در قیمت لنز ها مدت زمان و تاریخ مصرف ان هاست به طوری که لنز های روزانه نسبت به لنز های فصلی و لنز های فصلی نسبت به لنز های سالانه قیمت مناسب تری دارند.

به دنبال خرید لنز تماسی زیبایی هستید؟

لنز رنگ آبی توجه شما را به خود جلب کرده اما نمی دانید به صورت و چهره شما خواهد امد یا نه؟

عوارض جانبی استفاده از لنز های چشمی شما را می ترساند؟

با اصول مراقبت از چشم ها و نگهداری درست لنز ها آشنا نیستید؟

قیمت های متفاوت لنز ها شما را گیج کرده است؟

با ما همراه باشید تا جواب بسیاری از سوالات ذهن خود را پیدا کنید:

تناسب لنز آبی با رنگ چشم های مختلف:

آبی یک رنگ سرد محسوب می شود که با پوست های با تناژ سرد بیشتر تناسب دارد و توناژ های مختلف آبی که با رنگ های گرم مانند عسلی ترکیب می شوند رنگ های گرم محسوب می شوند که با پوست های دارای تناژ گرم بیشتر می ایند.

 

عوارض جانبی استفاده از لنز ها:

لنز های چشمی یه علت تماس مداوم با چشم ها از اهمیت ویژه ای در مواد اولیه و سازنده خود برخوردارند ؛از طرف دیگر چشم افراد با یکدیگر متفاوت است و میزان حساسیت متفاوتی از خود نشان می دهد،

به طور کلی لنز ها از عوارض خفیف مانند خارش،حساسیت،التهاب و قرمزی،سوزش و .. تا عوارض شدید مانند عفونت چشمی و حتی نابینایی را شامل می شوند که البته موارد شدید فقط در بعضی موارد استفاده از لنز های تقلبی  فیک یا عدم استفاده و نگهداری درست و اصولی لنز ها پیش آمده است.

لنز های روزانه بهتر اند یا لنز های فصلی و سالانه؟

این مسعله کاملا بر اساس هدف و عملکرد مورد انتظار شما از لنزتان تایین می شود بنابراین اگر به دنبال یک لنز مناسب قیمت برای یک مهمانی یا عروسی خاص هستید لنز های روزانه برای شما انتخاب مناسبی اند البته دقت کنید که این لنز ها ۲۴ ساعته هستند و پس از یک بار مصرف از آن ها طبق اصول باید لنز ها را دور بیاندازید و دیگر قابل استفاده نیستند اما اگر جزو افرادی هستید که به دنبال استفاده طولانی مدت تر و یا دائمی از لنز های خود هستید باید ازانواع فصلی و سالانه استفاده کنید.

عامل موثر دیگر در قیمت لنز آبی طبی بودن یا نبودن آن است؛ بدیهی است که یک لنز دو منظوره که هم می تواند عیوب انکساری و مشکلات چشمی شما را برطرف کند و هم زمان رنگ های جذابی را نیز به همراه بیاورد نسبت به یک لنز دیگر که تنها هدف آن زیبایی است دارای قیمت بسیار بالا تری خواهد بود.

در انتها

در نهایت استفاده کردن یا نکردن از لنز های تماسی زیبایی و فانتزی یک تصمیم کاملا شخصی است و هیچ کس نمی تواند به شما بگوید از لنز های رنگی استفاده کنید یا خیر؛قطعا استفاده کردن از لنز ها ممکن است برای شما عوارضی هر چند اندک به دنبال داشته باشد اما در عین حال نیز تغییر رنگ چشم ها به عنوان یکی از اصلی ترین اعضای بدن می تواند یک تجربه فوق العاده و جذاب را برای شما به عنوان مصرف کننده این محصول به همراه داشته باشد.

در هر صورت توصیه نهایی ما به شما این است که اگر تصمیم شما بر خرید لنز آبی و استفاده از آن است ترجیحا با پزشک متخصص مشورت کنید تا بتوانید لنز های مناسب خود را از یک برند معتبر و با اطمینان کامل خریداری کنید و تجربه ای هیجان انگیز برای خود ایجاد کنید.

شماره تماس: 09190966997

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!