بسیاری از کسانی که قصد مهاجرت به کانادا را دارند، در مرحله انتخاب شهر اقامتشان بسیار دچار مشکل می‌شوند؛ زیرا گستردگی ایالات مختلف کانادا و نواحی آن بسیار انتخاب را برایتان سخت می‌کند. حتی برای ما هم تعیین کردن چند شهر خاص به عنوان بهترین شهرها برای مهاجرت به کانادا کاری سخت است. شما باید شهر مورد نظر خود را با توجه به نوع اقامت و هدف خود از مهاجرت انتخاب کنید و بهترین شیوه همین است؛ زیرا هر شهر و ایالتی در کانادا مزیت‌ها و ویژگی‌های خاص خود را دارد و مناسب شرایط خاصی می‌باشند.

در ادامه به بررسی تناسب هر یک از بهترین شهرهای کانادا با نوع ویزای تحصیلی و شرایط و اهداف شما می‌پردازیم و بهترین شهرها برای تحصیل، کار، زندگی و… را معرفی می‌کنیم.

همچنین شما می‌توانید برای دریافت مشاوره و راهنمایی تخصصی، از مشاورین مجرب ایرانیکا درمورد ویزای توریستی کانادا استفاده نمائید تا در سریع‌ترین حالت ممکن به آگاهی لازم برای مهاجرت خود به کانادا دست یابید.

بهترین شهر کانادا برای کار

برای بسیاری از افراد خصوصا آن‌هایی که ویزای کاری دارند و حتی برای بسیاری که قصد زندگی در کانادا را دارند، امکانات شغلی و کسب درآمد از مهم‌ترین ویژگی‌های شهر مطلوبشان می‌باشد؛ در نتیجه باید بهترین شهر را برای داشتن یک بیزینس عالی در کانادا بیابید. مطمئنا برخی از شهرهای کانادا از لحاظ اقتصادی و شغلی از شرایط بهتری نسبت به دیگر شهرها برخوردار هستند؛ در ادامه وضعیت چند شهر معروف کانادا را از لحاظ شغلی بررسی خواهیم کرد.

تورنتو، بهترین شهر برای کار و تحصیل

تورنتو بزرگ‌ترین و شلوغ‌ترین شهر کانادا می‌باشد که از مناسب‌ترین شهرها برای کار و تحصیل می‌باشد. تورنتو با اینکه پایتخت کانادا نیست، اما پیشرفت بسیار زیادی از لحاظ اقتصادی و رفاه زندگی مردم داشته است. شهر تورنتو علاوه بر اینکه طرفیت شغلی بالایی برای تمامی افراد دارد، معتبرترین و بهترین دانشگاه‌های دنیا را در خود جای داده است و به همین دلیل تحصیل در این شهر می‌تواند امتیاز ویژه‌ای برای دانشجویان باشد.

از اصلی‌ترین دلایل تناسب تورنتو برای کار و تحصیل، امکانات رفاهی بسیار بالای آن می‌باشد که البته باعث شده که زندگی در این شهر نسبت به دیگر شهرها هزینه بیشتری داشته باشد؛ اما در واقع نسبت به درآمد بالای این شهر به صرفه است.

شهر ونکوور کانادا مناسب برای کار و زندگی

شهر ونکوور سومین کلان شهر کانادا محسوب می‌شود که به دلیل دسترسی آن به اقیانوس آرام، تبدیل به یک شهر تجاری بسیار بزرگ شده است. درواقع دسترسی به اقیانوس آرام در این شهر باعث شده است که راه را برای دسترسی به کشورهای دیگر و آب‌های جهانی باز کند. ونکوور بزرگ‌ترین شهر ایالت بریتیش کلمبیا می‌باشد.

در این شهر رقابت کاری نسبت به دیگر شهرها بین مردم و کمپانی‌ها بسیار بالا است. همچنین بزرگ‌ترین و معتبرترین کمپانی‌های دنیا در این شهر نمایندگی‌های خود را تاسیس می‌کنند که مطمئنا از نیروی کار مهاجر برای اداره نمایندگی‌های خود استفاده می‌کنند. تمامی این موارد دست به دست هم داده‌اند تا این شهر را یک شهر عالی هم از لحاظ کار و هم زندگی کنند.

این شهر نه تنها درحال حاضر دارای شرایط خوبی از لحاظ اقتصادی و رفاه اجتماعی می‌باشد، بلکه از آینده‌دار ترین شهرهای کانادا محسوب می‌شود و با اقامت در این شهر می‌توانید آینده خود و خانواده‌تان را تاحدی تظمین کنید.

شهر ونکوور شهری عالی برای فعالان حوزه فناوری و بیوتکنولوژی می‌باشد. همچنین این شهر در زمینه فناوری اطلاعات در سال‌های اخیر دچار کمبود نیروی کار شده است. همچنین این شهر، مقصدی عالی برای رشته‌های رسانه‌های دیجیتال، علوم زیستی، منابع طبیعی، صنایع خدماتی، صنایع مراقبت‌های بهداشتی و صنعت فیلم می‌باشد.

شهر کبک برای کار

شهر کبک از شهرهای فرانسوی نشین کانادا می‌باشد که دارای کمترین نرخ بیکاری در کانادا می‌باشد. البته باید توجه داشته باشید که زبان رسمی مردم این شهر فرانسوی می‌باشد و برای اقامت در این شهر نیاز است که در کنار مدرک زبان خود، مدرک فرانسوی داشته باشید. همچنین اگر نتوانید به خوبی فرانسوی صحبت کنید و فرانسوی بشنوید، در زندگی روزمره خود دچار مشکل خواهید شد.

شهر کبک از آن جهت جائز اهمیت است که شهری درحال رشد می‎باشد که به شدت از نیروی کار جوان استقبال می‌کند و فرصت‌های بسیار زیادی را برای جذب نیروی کار جوان ایجاد کرده است. شهر کبک هفتمین قطب اقتصادی کانادا محسوب می‌شود. بیشتر شرکت‌هایی که در این شهر فعال هستند، معمولا به دلیل نوپا بودن به نیروی کار متخصص نیاز زیادی دارند.

شهر کبک علاوه بر اینکه برای کار بسیار مناسب است، برای زندگی و اقامت می‌تواند شهری عالی باشد.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!