دندان های صاف چه تفاوتی می توانند ایجاد کنند! یک لبخند زیبا می تواند اعتماد به نفس شما را تقویت کند و تاثیر مثبتی بر فرصت های اجتماعی و حرفه ای داشته باشد. درمان بهترین متخصص ارتودنسی اصفهان ابزار اصلی اصلاح لبخند است – و شما خوشحال خواهید شد که بدانید هرگز برای استفاده از آن پیر نیستید. اما همه چیز به ظاهر نیست: دندان هایی که به درستی تراز شده اند به شما کمک می کنند تا به طور موثرتری گاز بگیرید، بجوید و حتی صحبت کنید. آنها همچنین راحت تر تمیز می شوند، که به حفظ دهان شما از پوسیدگی دندان و بیماری لثه کمک می کند.

نکته شگفت انگیز در مورد ارتودنسی اصفهان این است که از توانایی طبیعی بدن برای بازسازی بافت خود استفاده می کند. با اعمال نیروی سبک و ثابت، دستگاه های ارتودنسی به آرامی استخوان را تغییر می دهند و دندان ها را در موقعیت های بهتری قرار می دهند. برخی از نمونه‌های این وسایل عبارتند از بریس‌های فلزی سنتی، بریس‌های شفاف یا همرنگ دندان و ترازهای شفاف، گزینه‌ای نسبتاً جدید برای بزرگسالان و نوجوانان.
مشکلات گاز گرفتن و نحوه رفع آنها

مشکلات ارتودنسی در اصفهان

درمان ارتودنسی می تواند تعدادی از مشکلات بایت را برطرف کند که اغلب در حدود 7 سالگی آشکار می شوند. اپن بایت، جایی که در هنگام بسته شدن فک ها بین دندان های بالا و پایین فاصله باقی می ماند. و شلوغی یا فاصله زیاد، جایی که دندان ها خیلی نزدیک به هم یا خیلی از هم فاصله دارند.

برای اصلاح مشکلات بایت، دندان ها باید حرکت داده شوند – اما انجام این کار آنقدرها هم که فکر می کنید سخت نیست! دندان ها در استخوان تکیه گاه خود به صورت سفت ثابت نمی شوند. در عوض، آنها توسط یک ساختار بانوج مانند به نام رباط پریودنتال در جای خود نگه داشته می شوند که به نیروهای وارده بر دندان ها بسیار پاسخ می دهد. دستگاه های ارتودنسی در اصفهان با اعمال دقیق فشار سبک و ثابت، دندان ها را حرکت می دهند. این نیرو می‌تواند از طریق سیم‌های فلزی که از طریق براکت‌های کوچک متصل به دندان‌ها (بریس‌ها) عبور می‌کنند، یا از طریق پلاستیک نیمه سخت ترازهای شفاف اعمال شود

ارتودنسی برای کودکان و بزرگسالان در اصفهان

انجام درمان ارتودنسی در اصفهان و در دوران کودکی به منظور استفاده از فرآیندهای رشد طبیعی یک جوان برای کمک به حرکت دندان ها در تراز مناسب ایده آل است. مانند بقیه بدن، دندان ها و فک ها اکنون به سرعت در حال تغییر هستند. بنابراین در این زمان ممکن است (به عنوان مثال) با استفاده از یک ” فضای بیشتری برای دندان ها در یک دهان شلوغ ایجاد کنید.منبسط کننده کام” برای گشاد شدن سریع فک بالا. این مرحله از اصلاح رشد می تواند زمان کلی درمان را کوتاه کند و در صورت نیاز به دستگاه های ارتودنسی اضافی، بهترین نتیجه را تضمین کند.

ارتودنسی بزرگسالان اصفهان

اما به یاد داشته باشید، دندان های سالم را می توان در هر سنی جابجا کرد، بنابراین شما هرگز برای درمان ارتودنسی «قایق را از دست نداده اید». در واقع از هر پنج بیمار ارتودنسی امروزی یک نفر بالغ است. چندین پیشرفت تکنولوژیکی جدید – از جمله بریس‌های سرامیکی همرنگ دندان، ترازهای شفاف و بریس‌های زبانی نامرئی – وسایل ارتودنسی را کمتر آشکار کرده و تجربه درمان را برای بزرگسالان افزایش داده است. قبل از درمان، بزرگسالان به دقت از نظر علائم بیماری پریودنتال (لثه) معاینه می شوند که قبل از شروع درمان تحت کنترل قرار می گیرند.

گزینه های دستگاه ارتودنسی

وقتی کسی را تصور می‌کنید که براکت‌ها را پوشیده است، احتمالاً براکت‌های فلزی کوچکی را تصور می‌کنید که به جلوی دندان‌ها چسبانده شده‌اند، با سیم نازکی که از میان آنها می‌گذرد. این سبک آزمایش شده بسیار محبوب است – اما دیگر تنها گزینه نیست. براکت های شفاف از براکت های ساخته شده از سرامیک یا پلاستیک استفاده می کنند که به جز سیم کمانی باریک، به سختی قابل مشاهده هستند. بریس‌های لینگوال دقیقاً مانند بریس‌های فلزی سنتی هستند – با این تفاوت که به پشت دندان‌ها (سمت زبان) متصل می‌شوند تا کسی نتواند آنها را ببیند.

ترازهای شفاف متحرک جایگزینی برای دستگاه های ارتودنسی ثابت هستند. آنها از یک سری “سینی” پلاستیکی شفاف تشکیل شده اند که دقیقاً روی دندان شما قرار می گیرند. هر کدام دندان‌های شما را کمی حرکت می‌دهند، تا زمانی که در موقعیت مناسب قرار گیرند. چه ثابت باشد و چه قابل جابجایی، هر نوع دستگاه ممکن است در شرایط خاص مزایا یا معایبی داشته باشد. پس از معاینه کامل، بهترین گزینه های درمانی برای شما مورد بحث قرار می گیرد.

نگهداری و مراقبت پس از ارتودنسی

هنگامی که درمان ارتودنسی شما کامل شد، بسیار مهم استنگهدارنده بپوشیدطبق دستور. این به این دلیل است که دندان‌ها به طور طبیعی تمایل دارند به محل اصلی خود برگردند – این آخرین چیزی است که بعد از اینکه به زحمت صاف کردن آنها را کشیدید، می‌خواهید! استفاده از یک نگهدارنده دندان‌های شما را به اندازه کافی در موقعیت جدید خود نگه می‌دارد تا استخوان و رباط جدید در اطراف آن‌ها شکل بگیرد و کمک می‌کند تا لبخند جدید و زیبای شما برای یک عمر خوب به نظر برسد.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!