کتاب لیپینکات

علی‌رغم تلاش‌های پروفسور کاتزونگ برای فشرده‌سازی محتوا، که نتیجه کتابی نزدیک به 600 صفحه است. زیرا تنها بخشی از یک کتاب درسی کامل است.با این حال، کتاب مشابه برادر بزرگترش در حالی که قرار است مکملی برای کل دوره باشد، که توصیه شده است ممکن است به عنوان یک کتاب درسی مستقل نیز استفاده شود.

صدها سؤال به سبک دیگر در سراسر کتاب، و همچنین دو امتحان کامل تمرینی 100 سؤالی با پاسخ و توضیحات ارائه شده است.

اگر زمان شما اجازه دهد، ممکن است این تنها کتابی باشد که برای این موضوع نیاز دارید. این نه تنها کاربردی است، بلکه باعث صرفه جویی در هزینه نیز می شود.

فارماکولوژی پایه و بالینی

یک کتاب درسی بزرگ و کامل با حدود 1200 صفحه. این کتاب همه چیزهایی را که برای دوره خود نیاز دارید ارائه می دهد در حالی که یک کتاب ساده و خواندنی است که اکثر دانش آموزان آن را بسیار واضح و قابل درک می دانند.

برای درک بصری بیشتر، محتوای نوشته شده با تصاویر است

کتاب همچنین وظیفه مهم به خاطر سپردن را که در جداول واضح و قابل فهم ارائه شده است، پوشش داده است.

این کتاب در قالبی به سبک سخنرانی سازماندهی شده است و رویکردی مبتنی بر سیستم موضوع ارائه می دهد.

تمام گروه‌بندی‌های داروهایی که بر روی آن سیستم اندامی کار می‌کنند، به‌طور سیستماتیک به شیوه‌ای سازمان‌یافته در زیر هر سیستم اندامی (مانند CNS، سیستم غدد درون‌ریز) ارائه می‌شوند.

این کتاب با قیمتی مناسب تمام آنچه را که برای موفقیت در این موضوع نیاز دارید به شما ارائه می دهدو می تواند بهترین انتخاب برای شما واقع شود.

راهنمای فارماکولوژی و درمان گودمن و گیلمن

کتابچه راهنمای فارماکولوژی و درمان توسط گودمن و گیلمن پوشش مختصری و جامعی از کلاس‌ها و بیماری‌های دارویی ارائه می‌کند که به طور کلی بر اساس اندام/سیستم ساختار یافته‌اند.

این کار فشرده، که بر اساس این ویرایش و بازنگری شده است، بر مفاهیم فارماکولوژی پزشکی و دارودرمانی متمرکز است و تمام طبقات اصلی دارویی را پوشش می دهد.

از نظر فارماکوتراپی و مکانیسم‌های عمل دارو، این کار فیزیولوژی و پاتوفیزیولوژی سیستم‌های مختلف اندام و عفونت‌ها را توصیف می‌کند.

در حالی که کتاب به خودی خود فوق العاده است، آشنایی خوبی با تعدادی از مفاهیم را معرفی می کند. این از نوع کتاب های فارماکولوژی است که اساتید آن را می‌پسندند، اما دانش‌آموزان عادی نه چندان.

این کتاب به خاطر کتاب های درسی مروری قابل توجهی که به خوبی سازماندهی شده و خواندن آن آسان است، موضوع را به همان شیوه، با چیدمان، سبک و نمودارهای دانشجوپسند و قابل قبول ارائه می دهد. امیدوارم اطلاعات این پست برای شما مفید واقع شده باشد.

کتاب برتر فارماکولوژی برای دانشجویان پزشکی. از آنجایی که کتاب‌های زیادی در بازار وجود دارد، ممکن است تعجب کنید که بهترین کتاب برای استفاده چیست .

بررسی های مصور لیپینکات: فارماکولوژی توسط کارن ولین

اگر می خواهید با اصول فارماکولوژی آشنا شوید ، این کتاب مکانی عالی برای شروع خواهد بود.  کتاب کارن والن در مورد فارماکولوژی مورد علاقه دانشجویان پزشکی است.

آیا به دنبال بهترین کتاب های فارماکولوژی برای دانشجویان پزشکی هستید؟

به عنوان یکی از موضوعات ضروری در پزشکی، مهم است که برخی موارد تکمیلی نیز داشته باشید تا به درک بهتر فارماکولوژی کمک کنید. اینجاست که داشتن یک کتاب درسی عالی به کارتان می آید.

درک چگونگی عملکرد هر دارو در صنعت مراقبت های بهداشتی ضروری است. فارماکولوژی پایه و اساس اکثر درمان های پزشکی را فراهم می کند و همچنین به عنوان یک پیشگیری موثر برای برخی بیماری ها عمل می کند.

برای مطالعه بیشتر در این موضوع یا موضوعات مشابه انتشارات ارجمند می تواند شما را راهنمایی کند و می توانید به سایت انتشارات ارجمند مراجعه نموده و اطلاعات بیشتری را در این موضوع کسب کنید و برای دانشجویان پزشکی این سایت می تواند بهترین و بیشترین کمک را به عمل اورد .

 

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!