فرانسه کشوری شش ضلعی، با آب و هوای بسیار زیبا است که هر ساله مسافرهای زیادی را به خود جذب می‌کند.

شهروندان کشورهای اروپای نیازی به دریافت ویزا ندارند و به راحتی میتوانند برای کار و تحصیل به کشور فرانسه سفر کنند. اما برای شهروندان کشورهای مانند ایران که نمی‌توانند به راحتی به هر کشوری سفر کنند، داشتن ویزا الزامی است.

معمولا ٣ نوع ویزای اقامتی در فرانسه وجود دارد که برای اقامت در این کشور، دریافت یکی از این ٣ ویزا لازم است.

معرفی ٣ ویزای اقامتی فرانسه

° اخذ ویزای شینگن کوتاه مدت فرانسه: این نوع ویزا به مدت ٣ ماه یا کمت از آن زمان دارد و به شما اجازه حضور در کشور فرانسه را می‌دهد. این ویزا برای سفرهای کاری، دیدن اقوام، تحصیل کوتاه مدت و مراقبت‌های پزشکی صادر می‌شود.

° ویزای طولانی مدت موقت:‌ این ویزا تا یک سال اعتبار دارد و به شما اجازه حضور در کشور فرانسه را می‌دهد. این ویزا برای کار موقت دوره‌ی، تحصیل کوتاه مدت و موارد خاص صادر می‌شود.

° ویزای طولانی مدت: با داشتن این ویزا می‌توانید بیشتر از یک سال در کشور فرانسه اقامت داشته باشید. این نوع ویزا برای پیشنهادهای کاری، تحصیلی و خانوادگی صادر می‌شود.

شما برای دريافت تابعیت کشور فرانسه باید که به مدت پنج سال در این کشور اقامت داشته باشید و بعد از آن می‌توانید یک شهروند فرانسوی شوید.

برای اطلاعات بیشتر درمورد دریافت اقامت و ویزای فرانسه می‌توانید به سایت سیمرغ تراول مراجعه کنید.

درباره فرانسه بیشتر بدانیم

کشور فرانسه به دلیل موقعیت جغرافیایی عالی، آب و هوای مطلوب، آب فراوان و خاک بسیار عالی برای کشاورزی جزو کشورهای است که مخاطب بسیاری دارد. نژاد اقوامی کسانی که در فرانسه زندگی می‌کنند بسیار با هم متفاوت است و مردم بسیاری از سرتاسر جهان با آداب و رسوم مختلف در آنجا زندگی می‌کنند و در دوسال اخیر افراد زیادی از شمال آفریقا و اروپا به این کشور مهاجرت کرده‌اند.

کشور فرانسه دارای مردمان بسیار خونگرم و مهربان است که علاقه بسیار زیادی به مطالعه و دیدن فیلم دارند، به همین دلیل است که این کشور مقام دوم را در صنعت سینما به خود اختصاص داده است.

فرانسوی‌ها تعصب بسیار شدیدی نسبت به کشورشان دارند و تا جایی که بتوانند به زبان دیگری صحبت نمی کنند و از جنس‌های خارجی استفاده زیادی نمی‌کنند. مردمان این کشور بسیار به آزادی بیان اعتقاد دارند و نظر خود را به راحتی بیان می‌کنند.

اقتصاد فرانسه یکی از بزرگترین اقتصادهای جهان به شمار می‌رود و سهم بسیار عمده‌ای را در صنعت توریسم به عهده دارد. بخش هایی از اقتصاد مانند کشاورزی و صنعت باعث شده است که این کشور پهناور در لیست ناخالصی های ملی جهان قرار گیرد.

کشور فرانسه یکی از بزرگترین صادر کننده های اسلحه است که باعث شده در جهان رتبه سوم را بگیرد.

باید بدانید که سه چهارم مردم کشور فرانسه کارهای خدماتی انجام می دهند و شغل های مدیریت به خصوص شغل هایی مانند خرید و فروش، ساخت و ساز و رشته‌های مهندسی بسیاری در این کشور علاقه‌مند دارد و شانس پیدا کردن کارهایی مانند حسابداری در این کشور بالاست و شما میتوانید به راحتی در این کارها فعالیت کنید.

مزیت‌های داشتن اقامت فرانسه

کشور فرانسه به دلیل داشتن بازار خوب و ثابت در زمینه خرید و فروش بسیار شهرت دارد و منطقه‌های مانند پاریس و ریویورا منطقه‌های بسیار امنی برای سرمایه گذاری و خرید و فروش هستند.

دولت کشور فرانسه جزو دولت های است که به مدیران این اجازه را می‌دهد که روز به روز راه های آسان و تازه ای را برای شهروندان درست کنند تا مردم برای رفت و آمد و مشکلی بر نخورند و به آسانی رفت و آمد کنند. یکی دیگر از مزایای زندگی در کشور فرانسه رفت و آمدهای آسان است.

کشور فرانسه دارای آب و هوای معتدل و بسیار و خوبی است.

یکی از مزایای خوب کشور فرانسه این است که دولت این کشور حمایت بسیار زیادی از کارآفرینان و مدیران اقتصادی می کنند. پس باید این دسته از افراد خوشحال باشند که دولت فرانسه یک بودجه ای را برای آنها در نظر گرفته است تا این افراد با خیال راحت بتوانند کسب و کار خود را شروع کنند.

راحت‌ترین روش برای اخذ اقامت فرانسه

پناهندگی در کشور فرانسه و گرفتن اقامت این کشور به صورت غیر قانونی به هیچ عنوان تایید نمی‌شود و هیچ گونه خدماتی به فرد دارای پناهندگی غیرقانونی تعلق نمی گیرد. گرفتن اقامت کشور فرانسه مراحل خاص و منظمی دارد. اگر جزو افرادی هستید که می خواهید برای اخذ اقامت فرانسه اقدام کنید باید بدانید که روش های مختلفی برای این کار وجود دارد. یکی از بهترین روش های اخذ اقامت فرانسه ازدواج است.  شما می توانید با ازدواج با یکی از افرادی که تابعیت فرانسوی دارند، بعد از سه سال از زندگی مشترک به آسانی شهروند این کشور شوید.

یکی دیگر از روش‌های آسان اخذ ویزای فرانسه،  سرمایه گذاری است. علاقه‌مندان می‌توانند در این کشور سرمایه گذاری کنند و یک شرکت را به ثبت برسانند، باید دقت کنید که وقتی شرکتی را ثبت کنید حتماً باید کارکنان شرکت از تبعه های فرانسه باشند و شما باید ماهیانه بین دوهزار تا دوهزاروپانصد یورو به آنها دستمزد بدهید. بعد از انجام این کارها شکا می‌توانید با خیال راحت بین کشور خود و کشور فرانسه رفت و آمد کنید. شما می‌توانید با سرمایه‌گذاری در این کشور برای همسر و فرزندان زیر ۱۸ سال خود ویزای این کشور را درخواست کنید.

 

شرایط پاسپورت فرانسه

باید بدانید که  اقامت با تابعیت متفاوت است و کسانی که به این کشور مهاجرت می‌کنند، دارای بسیاری از حقوق شهروندی هستند اما نمی‌توانند در رأی‌گیری ها شرکت کنند و اجازه فعالیت در مشاغل سیاسی را ندارند.  افرادی که تابعیت کشور فرانسه را دارند می توانند به راحتی به اتحادیه اروپا بروند و شهروند اروپا شوند و از آنجایی که دولت فرانسه با تابعیت دوگانه مشکلی ندارد،  افراد می‌توانند تابعیت کشور فرانسه  را کسب کنند و تابعیت کشور خود را هم داشته باشند.

کشور فرانسه جزو ٢٠ کشور برتر دنیا است و کسانی که پاسپورت این کشور را  دارند می توانند آزادانه و با خیالی راحت به ۱۰۸ کشور دنیا سفر کنند.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!