زاویه سازی صورت

این روزها زیبایی پوست صورت به یکی از اولیت‌های افراد در زندگی روزمره تبدیل شده است. مراقبت از پوست تنها جنبه زیبایی ندارد بلکه بخشی از سبک زندگی سالم است که در سلامت عمومی بدن هم تاثیر گذار خواهد بود. زیبایی در همه انسانها وجود دارد و داشتن ظاهری بهتر باعث اعتماد به نفس در افراد می شود اینکه دوست دارن زیباتر وبهتر دیده شوند، هرگونه عیبی در صورت باعث کاهش اعتماد به نفس در افراد می‌شود عمل‌های زیبایی که درناحیه صورت انجام می‌شود همیشه محبوبیت ویژه ای دربین خانمها وآقایان داشته است.

زاویه سازی یکی از عمل‌های زیبایی جهت رفع عیوب چانه وحالت دادن صورت است که توسط متخصصان انجام می‌شود، در عمل زاویه سازی حالت صورت پس از عمل به شکل ۷میشود این حالت صورت در سراسر دنیا پرطرفدار بوده، این عمل مخصوصا در بین آقایان وخانم‌های جوان رواج دارد. در زاویه سازی صورت نقاطی از صورت که نقش کلیدی زیبایی را دارد اجرا می‌شود مثل زاویه فک، خطوط فک، گونه و چانه است که با کوچک کردن فک و لاغر نمودن صورت برجسته سازی گونه و چانه انجام می‌شود. این عمل علاوه برجنبه زیبایی جنبه درمانی هم دارد و می‌تواند برای درمان افرادی که طی یک حادثه ویا صورت مادرزادی دچار مشکل ناحیه صورت وفک هستند بکار گرفته شود. زاویه سازی صورت و فک به دو روش دائمی و موقت انجام می‌شود، زاویه سازی صورت با ژل، زاویه سازی صورت با دستگاه،  نخ وچربی موقت هستند اما روش دائمی با کمک جاگذاری ایمپلنت‌هایی ساخته شده از مواد مختلف،  عناصر ساختاری صورت، چانه وگونه‌ها یا فک را تغییر می دهد. زاویه سازی صورت با چربی مزایای زیادی دارد نسبت به سایر روشها، از آنجایی که چربی شما یک منبع کاملا طبیعی است احتمالا عوارض جانبی یا واکنش‌های آلرژیک عملا ازبین میرود. دراین روش هیچ ماده مصنوعی استفاده نمی‌شود.

زاویه سازی صورت با فیلر وحتی لیفت کوچک صورت و بینی تغییر شکل بینی، بلند کردن گونه‌های آویزون، تیز کردن خط فک و افزایش دادن حجم چانه با کمترین زمان انجام می‌شود. در زاویه سازی صورت و مدلینگ چهره همانند نوع سفالگری فرم صورت وفک به شکل دلخواه در آمده ونقایص وعدم تناسب آن برطرف می‌شود. زاویه سازی صورت برای همه ی افراد مناسب نیست برای اینکه بتوانید از مزایای زوایه سازی فک وصورت بهرمند شوید یکی از ویژگی‌های بخصوصی مثل اگر فک مربعی شکل یا پهن دارید، اگر چانه دایره شکل دارید، اگر خط فک شما بدون زاویه است، اگر چانه‌های چاقی دارید، اگر خانم هستید ولی فک و چانه مردانه دارید انجام دهید.

چه کسانی نمی‌توانند عمل زیبایی زاویه سازی صورت را انجام دهند افرادی که صورت لاغر یا خیلی چاق دارند، افرادی که فک پایینی کوچکی دارند، افرادی که گونه‌های کوچک دارند و افرادی که گردن چاق وبینی بزرگی دارند البته همه این بستگی به خودشما و آزمایش‌های که توسط پزشک متخصص انجام می‌شود رو دارد. بعد از عمل زاویه سازی صورت به مدت ۴ساعت پس از عمل آرایش نکنید، یک هفته غذاهای سفت نخورید، به مدت ۲روز برروی شکم نخوابید، از ورزش‌های سنگین خودداری کنید وبه مدت یک هفته از رفتن به سونا وآب گرم خوداری کنید.

ماندگار انواع زاویه سازی صورت

تزریق ژل

ماندگاری زاویه سازی صورت دراین روش ۶الی   یک سال است.

تزریق چربی، ماندگاری این روش حدود ۲ سال است.

زوایه سازی صورت با نخ، ماندگاری این روش زاویه سازی صورت با نخ حدود ۱۲ الی ۱۸ ماه است.

زوایه سازی صورت با جراحی، زوایه سازی دراین روش به علت جراحی و بر داشتن بخش‌های اضافی دائمی و مادام العمر است.

قیمت هزینه‌های زاویه سازی صورت  بستگی به انتخاب ونوع زاویه سازی صورت شما دارد.

 

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!