ساعت مچی کاربردی، شیک

طبق کاربرد هر یک از ساعتها، اولین ساعت های مچی مردانه به عنوان “ساعت شیک” شناخته می شدند آنها شکل گرد کلاسیک ساعت‌های جیبی را با قاب پشتی و جلویی لولایی داشتند. با این حال، می‌توان آن‌ها را با یک بند ساعت روی مچ دست ببندیم.

ساعت مچی کاربردی، شیک

با توجه به سرعت پیشرفت تکنولوژی امروزه، ساعت های مچی مردانه پیشرفت نسبتاً کندی داشته اند. ساعت های مکانیکی تنها انتخاب بودند تا اینکه در جریان هاروود اولین ساعت خود سیم پیچ را اختراع کرد. در  سال 1950 میلادی بود که ساعت های الکترونیکی و به دنبال آن ساعت های کوارتز ساخته شدند.

البته سبکی بسیار پویاتر است. ساعت مردانه کلاسیک چرمی و فلزی ممکن است حاکم باشد، اما تنوع بسیار زیادی از اشکال، رنگ‌ها، مواد و هر چیز دیگری که دوست دارید در دسترس است. مانند این ساعت فوق‌العاده مد روز . دیگر هرگز به زمان یکسان نگاه نخواهی کرد.

آیا دستبند یا بند ساعت قابل تعویض است؟

برخی از ساعت های مدرن با امکان تعویض بند طراحی شده اند. اگر دوست دارید تنوع زیادی در لباس های روزانه خود داشته باشید، ساعت سیکو بهترین انتخاب ممکن برای شما خواهد بود و فکر عدم تطابق بند ساعت خود را با رنگ های دیگر خود تحمل کنید، عالی است.

بند ساعت هایی را که دارای پین های سریع رها یا تعویض سریع هستند بررسی کنید. اینها به راحتی به قابل تعویض هستند و گزینه های ظاهری را در اختیار شما قرار می دهند.

در طرف دیگر، حرکات مکانیکی وجود دارد. برخی از آنها به صورت دستی پیچ می شوند، اما اکثریت آنها اکنون “اتوماتیک” هستند: ساعت هایی که به طور هدفمند برای مهار انرژی جنبشی ساخته شده اند. بنابراین هر بار که مچ دست خود را حرکت می دهید، حرکت با قدرت باقی می ماند. به آن به عنوان یک دینام دوچرخه بسیار بوگی فکر کنید. علاوه بر این، اتومات‌هایی که در داخل تولید می‌شوند (برخلاف آنهایی که توسط یک شرکت اختصاصی برون سپاری می‌شوند) معمولاً برای توسعه و پیاده‌سازی زمان و مهارت بیشتری نیاز دارند، بنابراین ساعت‌های «محترم‌تری» بر اساس استانداردهای ساعت به دست می‌آیند.

ساعت های هوشمند جدید

ظهور ساعت های هوشمند نیز قرار بود ضربه نهایی را به صنعت ساعت های مکانیکی وارد کند. اما در حالی که اپل واچ در واقع محبوب ترین ساعت مچی در کل جهان، بیشتر به لطف قابلیت های بی نظیر آن از جمله نمایشگر ضربان قلب، نتوانست باعث منقرض ساعت های مکانیکی شود. بله، می‌توانید آیتم و امکانات بسیار گران‌ قیمتی را برای اپل واچ انتخاب کنید، اما خود دستگاه اساساً یکسان است. مانند کوارتز قبل از آنها، ساخت ساعت‌های هوشمند آنچه را که بسیاری از کلکسیونرها قبلاً می‌دانستند تأیید کرده است: هدف یک ساعت دیگر گرفتن  و دقیق‌ترین زمان یا شمارش نیست، به هر حال ساعت های هوشمند جدید و ساعت های قدیمی هر دو دارای طرفداران خاص خود هستند و شما میتوانید در سایت کنز واچ بهترین برند های مطرح جهان را مشاهده و اقدام به خرید ساعت محبوب خود نمایید.

نتیجه

با دانستن اصطلاحات اولیه ساعت، برای هر موقعیتی میتوانید با اطلاعات کاملتری اقدام به خرید ساعت مچی نمایید. شما میتوانید با توجه به میزان هزینه ای که میخواهید برای خرید ساعت اختصاص دهید از سایت کنز واچ از قسمت فیلتر قیمت محدوده قیمت را بر  روی میزان بودجه خود تنظیم و انواع مدل هایی با بودجه مد نظر خودتان را مشاهده نمایید و راحت با مقایسه انواع ساعت های مچی اقدام به خرید نمایید.

برای مشاهده ساعت هایی با برندهای مختلف به سایت کنز واچ به ادرس kanzwatch.com مراجعه نمایید و اطلاعات بیشتری هم میتوانید در  رابطه با قیمت انواع ساعت با برندهای مختلف به دست بیاورید ارسال در فروشگاه کنز واچ به سراسر ایران رایگان میباشد و شما میتوانید از فروشگاه کنز واچ اقدام به خرید انواع ساعت مردانه و ساعت زنانه نمایید که دارای گارانتی پس از تحویل می باشند.

 

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!