هدایای تبلیغاتی را می‌توان در سه دسته ارزان قیمت، مقرون به‌صرفه و گران‌قیمت تقسیم بندی کرد که هر کدام از این دسته‌ها و طبقه بندی‌ها، مزایا و معایب خاص خود را دارند. به‌عنوان مثال، خودکار تبلیغاتی ارزان قیمت در دسته اول جای می‌گیرد و مختص جامعه هدف گسترده‌ است؛ از دانش‌آموزان و کارمند گرفته تا پزشک و پرستار!
در دسته دوم، محصولاتی قرار دارند که ممکن است قیمت آنچنان بالایی هم نداشته باشد ولی به سبب کارایی و عمر مفید بالا، هدایای با ارزشی محسوب می‌شوند. فلش تبلیغاتی یکی از محصولات دسته مقرون به‌صرفه است که ارزش فوق‌العاده‌ای دارد و اگر از برندهای شناخته شده با گارانتی معتبر باشد، می‌تواند در معرفی کسب و کار، نقش سازنده‌ای ایفا کند.

آیا فلش تبلیغاتی یک هدیه ارزان قیمت است؟

چرا خرید فلش تبلیغاتی بهترین گزینه است؟!

یکی از مزیت‌های سفارش فلش تبلیغاتی، استفاده مداوم در طول روز است. از استفاده در پخش خودرو گرفته تا انتقال داده و فیلم و موزیک و… بنابراین یک معرف عالی برای کسب و کار به حساب می‌آید. از سوی دیگر، امکان خرابی و آسیب در فلش‌ها بسیار اندک است و عمر مفید بالا، مزیت دیگر این دسته از محصولات است به همین خاطر، ارزش خرید این هدیه را چند برابر کرده است. گرچه قیمت فلش تبلیغاتی نسبت به هدایای ارزان قیمتی چون تقویم، سررسید، خودکار و… کمی بیشتر است ولی ارزشش را دارد! البته به شرطی که از برندهای متفرقه و بی‌کیفیت بازار نباشد و یک گارانتی معتبر از سوی تولید کننده و شرکت وارد کننده ارائه کند. جدای از شکل و ظاهر که یک گزینه مهم در سفارش فلش به عنوان هدیه تبلیغاتی به شمار می‌رود، سرعت انتقال داده نیز باید مدنظر قرار گیرد. برخی از فلش‌های گران‌قیمت، گواهی ضد آب و ضد ضربه هم دارند و این قبیل امکانات و آپشن‌ها نقش مثبتی در تبلیغ کسب و کار بازی می‌کنند.

یکی از مزیت¬های سفارش فلش تبلیغاتی، عمر مفید بالا و کابردی بودن آن است که باعث می¬شود این هدیه یک کالای با ارزش و مقرون به¬صرفه باشد
یکی از مزیت¬های سفارش فلش تبلیغاتی، عمر مفید بالا و کابردی بودن آن است که باعث می¬شود این هدیه یک کالای با ارزش و مقرون به¬صرفه باشد

تبلیغ یا ضد تبلیغ؟!

شکل و ظاهر، عمر مفید، کاربردی بودن و… اصول مهمی در انتخاب و سفارش هدایای تبلیغاتی هستند زیرا یک محصول تبلیغی به شرطی می‌تواند نقش مثبتی در معرفی یک کسب و کار ایفا کند که ظاهری زیبا، عمر مفید بالا و… داشته باشد و یک فلش تبلیغاتی با کیفیت، می‌تواند همه این گزینه‌ها را داشته باشد!
از سوی دیگر، فلش‌های ارزان قیمتی که بدون هیچ گارانتی در بازار به فروش می‌رسند و تنها نقطه قوت آنها قیمت ارزانشان است، نه تنها کمکی به افزایش فروش، معرفی کسب و کار و… ندارند، بلکه یک ضد تبلیغ تمام عیار نیز هستند و می‌توانند یک تنه، یک برند و کسب و کار را فلج کنند!! زیرا از نظر مشتری، هدیه تبلیغاتی و کیفیت آن، نماد محصولات تولیدی و خدمات ارائه شده شرکت است. بنابراین هر چقدر کیفیت هدیه تبلیغاتی بالا بوده و کارایی و عمر مفید مناسبی داشته باشد، نگاه مثبت مشتریان بیشتری را به‌دنبال دارد و در جلب رضایت مشتریان موفق‌تر خواهد بود. پس به‌هیچ وجه کالا و محصولات بی‌کیفیت تبلیغی را در سبد سفارش خود قرار ندهید و اگر مایل نیستید هزینه زیادی برای هدیه تبلیغاتی بپردازید، می‌توانید فلش تبلیغاتی با ظرفیت کمتر مثل ۸ گیگابایت یا ۱۶ گیگابایت سفارش دهید.

آیا فلش تبلیغاتی یک هدیه ارزان قیمت است؟

گران یا ارزان بودن یک کالا و محصول در مقایسه با دیگر محصولات مشخص می شود مثلاً فلش تبلیغاتی در مقایسه با تقویم رومیزی تبلیغاتی یا خودکار تبلیغاتی یک هدیه گران­قیمت محسوب می‌شود ولی در قیاس با پاوربانک تبلیغاتی یک هدیه ارزان قیمت است بنابراین نمی­­توان بدون انجام مقایسه لقب گران یا ارزان را به کالایی نسبت داد البته یک موضوع مهم و کاربردی به نام ارزش خرید وجود دارد که می‌تواند قیمت بالا یک هدیه را توجیه کند به عنوان مثال فلش های تبلیغاتی اگرچه نسبت به برخی محصولات و هدایای دیگر قیمت به مراتب بالاتری دارند اما به سبب عمر مفید طولانی استهلاک بسیار ناچیز استفاده روزمره کاربردی بودن و غیره، در دسته هدایایی قرار می‌گیرد که مقرون‌ به‌صرفه است و ارزش خرید بالایی دارد بنابراین نسبت به قیمت و کارایی ارزش خرید فلش تبلیغاتی در سطح بالاتری نسبت به دیگر هدایا قرار دارد.

در نهایت، این موضوع را در نظر داشته باشید که گارانتی معتبر و اصالت برند، دو موضوع مهم در سفارش و خرید فلش تبلیغاتی است و اگر این دو مورد رعایت شود، این محصول را می­توان یک معرف با ارزش دانست. در غیر این­صورت، تاثیر منفی و برعکسی بر روی میزان فروش و معرفی برند شما می­گذارد.

برای سفارش فلش تبلیغاتی به صورت عمده و مستقیم از وارد کننده با شرکت هدایای تبلیغاتی پیشکش با شماره 02188308440 تماس بگیرید. همچنین از سایت این شرکت مدل‌های مختلف را ملاحظه فرمایید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!