بسیاری از کسانی که چندمین تجربه مسافرتی خود را به کشورهای توریستی بزرگ دنیا تجربه می‌کنند، تاحدی از تجملات و رنگارنگی شهرهایی مانند دبی که تمرکز صرف بر تجمل‌گرایی دارند خسته شده‌اند و دوست دارند به سمت بازدید از کشورهایی بروند که بطور طبیعی زیبایی آن‌ها انسان را شگفت زده می‌کند. گرجستان یک مقصد محبوب توریستی می‌باشد که پایتخت آن، شهر تفلیس به شهر جادویی شهرت دارد و دلیل آن مناظر زیبای پیوند آسمان و زمین می‌باشد. زمانی که در شهر تفلیس اقامت دارید، احساس می‌کنید که زمان متوقف شده است و در دنیایی دیگر زندگی می‌کنید. اگر مایل هستید بیشتر درباره گرجستان بدانید، با ما همراه باشید.

تنوع فرهنگی گرجستان

گرجستان از جمله کشورهایی می‌باشد که مردم آن شدیدا مهمان‌نواز هستند و از شما استقبال خواهند کرد. شما قادر هستید که به سرعت با آن‌ها آشنا شوید و محبت آن‌ها را مشاهده کنید. مهمان‌نوازی ویژگی می‌باشد که در کشورهای بسیار کمی تنها در آسیا بین مردم یافت می‌شود.

گرجستان از لحاظ جغرافیایی موقعیت بسیار خاص و جذابی دارد که باعث شده فرهنگی تلفیقی به خود بگیرد. گرجستان میان آسیا و اروپا واقع شده است و به همین دلیل، فرهنگ آن تلفیقی از فرهنگ‌های شرقی و غربی می‌باشد که این تناقض فرهنگی بسیار زندگی مردم این کشور را زیبا کرده است.

گرجستان از لحاظ فرهنگی بسیار وسیع و پیچیده است؛ بصورتی که از روستا به روستا، شهر به شهر فرهنگ‌ها متنوع‌تر می‌شوند و رسوم خاص مردم آن‌جا را به خود می‌گیرند. همین مورد باعث شده که فرهنگ شناسان علاقه زیادی به گرجستان داشته باشند. البته دلیل اینکه اغلب شهر تفلیس برای سفر به گرجستان با تور گرجستان نوروز 1402 پیشنهاد می‌شود این است که سعی شده در این شهر تلفیق و خلاصه‌ای از تمام فرهنگ‌های موجود در گرجستان به نمایش گذاشته شود؛ بنابراین شما می‌توانید با سفر به تفلیس اطلاعات جامعی درباره فرهنگ‌های موجود در گرجستان به دست آورید.

بافت شهری

بسیاری از افرادی که به تفلیس سفر می‌کنند، مجذوب بافت شهری زیبای این شهر می‌شوند. بافت شهری شهرهای گرجستان مانند کشورهای غربی است و همین موضوع جذابیت دیدن کردن از این شهر را دوچندان کرده است. در شهر تفلیس خیابان‌های تاریخی بسیاری وجود دارد که نمایی از فرهنگ‌های مختلف غربی همچون کشور ایتالیا و روم باستان را به شما منتقل می‌کند.

رودخانه آب گرم موجود که از میان شهر تفلیس می‌گذرد، زیبایی چشم‌اندازهای این شهر را دوچندان کرده است و قدمت آن متعلق به تاریخ هزارساله می‌باشد که داستان بوجود آمدن تفلیس کنار این رودخانه را تنها می‌توان در افسانه‌های باستانی این کشور پیدا کرد.

قیمت تور گرجستان

اگر قصد دارید سفری کاملا متفاوت و خاص را در نوروز 1402 تجربه کنید، پیشنهاد ما تور گرجستان می‌باشد. تور گرجستان به اندازه کافی متنوع و پرشور و جذاب است که بتواند در کنار کمترین هزینه اقتصادی، بهترین تجربه را برایتان رقم بزند.

طبیعتا قیمت تور گرجستان نیز مانند دیگر تورها در ایام نوروز با نوسان همراه است و افزایش می‌یابد.اما شما می‌توانید به واسطه تورهای لحظه آخری یا تور ارزان گرجستان این تور را با قیمت بهتری خریداری کنید. همچنین اگر برای خرید تور گرجستان در بهمن ماه برای بازه زمانی بعد از 9 فروردین اقدام کنید، قیمت‌های بهتری را خواهید یافت، زیرا در این بازه زمانی نوسانات از بین می‌روند. به یاد داشته باشید که بیشترین نوسان قیمت در بازه زمانی 28 اسفند تا 3 فروردین می‌باشد و در این مواقع، قیمت تورها به دلیل بالا بودن نرخ رزرو هتل‌ها بسیار زیاد است.

همچنین بهتر است که مولفه‌های کنترل قیمت تور گرجستان را در نوروز 1402 بدانید. هزینه تور گرجستان در ایام نوروز به واسطه موارد زیر افزایش می‌یابد:

  • رزرو هتل
  • بلیط رفت و برگشت
  • رستوران‌ها و وعده‌های غذایی
  • تعداد روزهای اقامت
  • خرید سوغاتی و خرید‌های مختلف

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!