چرا بعضی ها تمایل دارند آراد برندینگ را کلاهبردار نشان دهند و نسبت به مجموعه کم لطفی داشته باشند، این سوالی است که آقای زرافشان یکی از مدیران تجاری مجموعه در این پادکست به آن پاسخ خواهد داد. زرافشان در تشریح کلاهبردار نشان دادن آراد عنوان کرد: ما در آراد زیر ساختی را فراهم کردیم و به تاجران قول دادیم که مشتری با شما ارتباط می گیرد،
- خبر داغ: آراد برندینگ کلاهبرداری یا راهی به سوی ثروت
اما ممکن است با اینکه مشتری با آن ها ارتباط گرفته، تاجران نتوانستند فروش داشته باشند. ایشان در پاسخ به این سوال که چرا با وجود اخبار روز زیر ساخت ها نتوانستند محصولات خود را به فروش رسانند اظهار کرد: این عدم موفقیت به این دلیل است که آموزش های ما را به کار نگرفته و نکاتی که اساتید بیان کردند را رعایت نکردند، در واقع اتفاقاتی که باید رقم می خورده را انجام ندادند و پاسخ مشتری را نادیده گرفتند. حال خودتان قضاوت کنید در شرایطی که شما توانایی تجارت و فروش ندارید آراد برندینگ مقصر و کلاهبردار است کلاهبرداری یعنی چه؟
زرافشان بیان کرد: کلاهبرداری یعنی اینکه ما در ازای ارائه یک سری خدمات به شما، مبلغی را دریافت کنیم اما خدماتی به شما ارائه ندهیم؛ به عنوان مثال آراد برندینگ با شما قرار داد امضا می کند که به مدت یک سال به شما خدمات مختلفی ارائه دهد پس در صورتی که در این مدت حتی به یکی از تعهدات خود عمل نکند باید کلاهبردار شناخته شود.
این نسبت کلاهبرداری را چه کسانی به آراد می دهند؟
کلاهبرداری را کسانی به آراد نسبت می دهند که وارد عرصه تجارت شده و به دلیل نداشتن پشتکار موفق نشدند و تلاش نکردند، در کلاس اساتید به گوش شنوا نداشتند در حالی که گفته شد راهکار ها را گوش کنید و فن بیان را به آن ها آموزش دادیم، ضمن اینکه نحوه مذاکرات را نیز یاد دادیم؛ پس اگر شما این موارد را رعایت نمی کنید، آراد برندینگ مقصر و کلاهبردار نیست. استاد زرافشان عنوان کرد: اگر بنده کلاهبردار هستم چرا شانزده سال است در این مجموعه فعالیت می کنم؛ پس کمی عمیق تر فکر کنید و تنبلی خود را با این الفاظ به آراد برندینگ نسبت ندهید.
مصادیق کلاهبرداری
مصادیق کلاهبرداری مواردی هستند که هیچ ارتباطی با تفکرات و اهداف مجموعه آراد ندارند چرا که ما خدماتی را ارائه می دهیم که با انجام آن از موفقیت شما مطمئن هستیم، در حقیقت ما چیزی را که خودمان از آن نتیجه گرفتیم را برای شما انجام می دهیم پس به موفقیت آن اطمینان داریم.
- تبلیغ دروغین آراد برندینگ کلاهبرداری و تاریخچه آراد برندینگ
گفتنی است که از این پس افردی به آراد برندینگ ورود پیدا خواهند کرد که حوصله کار کردن و یا فعالیت در زمینه تجارت را داشته باشند.
کلاهبرداری از طریق درگاه پرداخت اینترنتی
یکی از روشهای مرسوم کلاهبرداری اینترنتی، فیشینگ از طریق درگاههای جعلی بانکی است.
در این روش لینکی برای شما ارسال میشود که با کلیک بر روی آن، به صفحهای مشابه درگاه بانک هدایت میشوید.
- تبلیغ دروغین آراد برندینگ کلاهبرداری
مثلا ممکن است پس از گذاشتن آگهی فروش در سایت شیپور، پیامکی با این مضمون دریافت کنید که اگر میخواهید آگهی شما ارتقا پیدا کند، روی این لینک کلیک کنید و هزار تومان بپردازید.
پس از باز کردن صفحه پرداخت، از شما خواسته میشود اطلاعات کارت بانکی مثل شماره شانزده رقمی، رمز دوم، شناسه CVV2 و تاریخ انقضای کارت خود را وارد کنید.
اگر پس از وارد کردن اطلاعات خود، روی دکمه پرداخت کلیک کنید، تمام اطلاعات حساب بانکی شما، برای صاحب آن سایت جعلی ارسال میشود و آنها به تمام اطلاعات لازم برای خالی شدن حساب شما دست پیدا میکنند.
کلاهبرداران حرفهای میتوانند این پول را به حساب شخص دیگری واریز کنند یا با آن خرید اینترنتی انجام بدهند، بهگونهای که قابل ردگیری نباشد
راه تشخیص صفحه جعلی پرداخت
درگاه پرداخت آنلاین تمام مجموعههای قانونی در ایران باید به درگاه shaparak.ir متصل شود و در تمامی لینکهایی که به درگاه پرداخت بانک متصل میشوند، باید عبارت shaparak.ir وجود داشته باشد.
مثلا زمانی که میخواهید از طریق سامانه بانک ملی تراکنشی انجام بدهید، درگاه پرداخت بانک ملی به درگاه شاپرک وصل میشود.
گاهی لینکهایی برای افراد ارسال میشود که نه تنها عبارت shaparak.ir در آن نیامده، بلکه به html ختم میشود.
بنابراین نباید با دیدن صفحه درگاه بانک مجاب شوید و اطلاعات کارت خود را وارد کنید، بلکه باید به لینک پرداخت توجه کنید.
بازاریابی شبکه ای چیست؟
شرکتهایی که از طریق کلاهبرداری از مردم پول میگیرند، باید چنین مصادیقی داشته باشند: اول اینکه باید بحث پول در میان باشد و دوم، از ابتدا با نیت فریب افراد به این کار اقدام کنند.
ممکن است برخی افراد با جملات فریبندهای این کار را انجام بدهند، برخی سبکهای فریبندهای برای دریافت پول دارند، برخی با وعده آموزش کلاهبرداری میکنند و برخی وعده رسیدن به چیزی را میدهند که وجود ندارد.
بازاریابی شبکهای یا Network marketing یکی از روشهای رایج کلاهبرداری است که متاسفانه افراد بسیاری، بهخصوص جوانها را به خود جذب میکند.
این افراد چگونه فریب خوردهاند و با چه جملهای متقاعد شدهاند که این بازاریابی شبکهای آنها را ثروتمند میکند؟
نحوه کار شرکت های بازاریابی شبکه ای
شرکتهای فعال در زمینه بازاریابی شبکهای ادعا میکنند اگر محصولات ما را بخرید و بفروشید، پولدار میشوید.
بنابراین از هر کدام از اعضای خود حداقل یک میلیون تومان پول میگیرند و محصولی مثل دستمال کاغذی یا لوازم آرایشی بهداشتی را در اختیار آنها قرار میدهند.
جوانانی که جذب این شرکتها میشوند، معمولا چیزی از بازاریابی و فروش نمیدانند، بنابراین در نهایت تمام این یک میلیون تومان جنس را به اعضای خانواد و بستگان خود میفروشند.
اما دفعه بعدی نه میتوانند به غریبهها چیزی بفروشند و نه به اعضای خانواده که هنوز جنسهای قبلی را مصرف نکردهاند.
اگرچه شما در بازاریابی شبکهای به ظاهر نشانهای از کلاهبرداری نمیبینید، اما در واقع نوعی کلاهبرداری اتفاق میافتد.
چون سیستم بازاریابی شبکهای با نیت پلید جذب جوانان و گرفتن پول از آنها راهاندازی شده و گردانندگان آنها از ابتدا میدانند که اعضایشان هیچ وقت نمیتوانند برای محصولات خود بازار پیدا کنند و چیزی بفروشند.
دروغ های بازاریابی شبکه ای
پس از آنکه اعضای شرکتهای بازاریابی شبکهای نتوانستند محصولات خود را بفروشند، این شرکتها با استفاده از حرفهای انگیزشی دوباره آنها را فریب میدهند.
مثلا میگویند: اگر افراد دیگری را به شبکه دعوت کنید، درصدی از سود فروش آنها به شما تعلق میگیرد.
این شخص هم فرد دیگری را وارد سیستم میکند و باعث بدبختیاش میشود.
این چرخه تا جایی ادامه پیدا میکند که همه واقعیت این سیستم را درک میکنند و میفهمند تا به حال به جای بازاریابی برای محصول، افراد را بازاریابی میکردهاند.
کارخانجات طرف قرار داد با آراد برندینگ در لینک زیر
خدمات آراد برندینگ:
لید و سیگنال یکی از مهمترین خدمات آراد برندینگ می باشد.
در دنیای تجاری به هر سرنخ اولیه ای که در انتها منجر به سود و پول شود لید گفته می شود.
زمانی که یک نفر از طریق ارسال فرم یا پیام در گوشی یا تماس تلفنی و یا مراجعه حضوری با کسب و کار شما ارتباط برقرار نماید شما به یک لید دست یافته اید.
بعد از برقراری ارتباط اولیه با لیدها، راستی آزمایی و جداسازی صورت می گیرد.
لیدهای واقعی پتانسیل بالقوه برای مذاکره و تبدیل شدن به پول را دارند که به آنها سیگنال گفته می شود.
خدمات زیادی را در این مجموعه دیدم اما عمده خدماتی که این شرکت را متمایز قرار داد سیگنال از مشتری بود که هیچ مجموعه ای در دنیا این نوع خدمات را ندارد.
موضوع جذاب و جالب تازه شروع شد و امیدوارم از مطالب من خسته نشده باشید.
آراد برندینگ کلاهبرداری است یا راهی به سوی ثروت؟
آراد برندینگ چیست؟
آراد برندینگ چطوری کلاهبرداری می کند؟
آراد برندینگ چطور از فقر به ثروت می رساند؟
آراد برندینگ چطور مرد را به تجارت سوق می دهد؟
آراد برندینگ غول چراغ جادو یا کابوس شب؟
همه اینها دغدغه کسانی است که می خواهند با آراد برندینگ فعالیت خودشان را شروع کنند.
نظرات دیگران راجب آراد برندینگ موافق و مخالف:
نظریات متفاوتی در این زمینه وجود دارد
عده ای آراد برندینگ را گنج می دانند و عده ای آراد برندینگ را چیز خاصی نمی دانند.
خود آراد برندینگ بر این اعتقاد است کسی که با این مجموعه انس ندارد و آموزشها و مطالبش رو دنبال نمی کند هیج نتیجه ای نمی گیرد.
اینکه یک مجموعه اینقدر صریح این موضوع رو بیان می کند نشان از این دارد به دنبال افرادی هستند که همسو در تجارت شود و نمی شود از آن تعبیر بدی داشت.
دلایل گرایش جوانان به شرکت های هرمی
بیشتر جوانها حوصله کار کردن ندارند و وقتی میبینند میتوانند به راحتی با این روش پول دربیاورند، گمان میکنند اگر همین کار را ادامه بدهند، حتما موفق میشوند.
در حالی که پشت پرده خبر دیگری است، گردانندگان چنین شبکههایی بهخوبی میدانند که فروش محصولات آنها سقف مشخصی دارد و کسی نمیتواند بیشتر از این حد بفروشد.
کلاهبرداری در شبکه های اجتماعی
معنای شبکه اجتماعی از اسم آن مشخص است؛ یعنی اجتماعی که در جایی جمع شده و شبکهای را تشکیل دادهاند.
از آنجایی که جامعه هدف کلاهبردارها، عامه مردماند، بیشتر در جایی تمرکز میکنند که اجتماع مردم حضور داشته باشد.
کلاهبرداری در شبکههای اجتماعی بهخصوص اینستاگرام زیاد اتفاق میافتد.
یکی از ترفندهای کلاهبرداری در شبکههای اجتماعی تبلیغات دروغین با عنوان جایزه دادن است.
جایزه گرفتن و برنده شدن بسیار لذتبخش است و کلاهبردارها هم میدانند که قربانیان آنها جایزه گرفتن را دوست دارند، بنابراین تلاش میکنند از مسیری که برای مردم خوشایند است، سر آنها کلاه بگذارند.
مثلا کانالی میسازند و میگویند اگر ده نفر را در این کانال عضو کنید، مبلغی را برنده میشوید.
اگر این کار را بکنید، آنها به روشهای مختلف شما را فریب میدهند تا به اطلاعات بانکی شما دسترسی پیدا کنند؛ مثلا لینکی برای شما میفرستند که به درگاه پرداخت جعلی هدایت میشود.
کلاهبرداری با جعل عنوان شرکت ها
یکی از روشهای رایج کلاهبرداری، سوء استفاده از عنوان شرکتهای معتبر و معروف است.
در این روش کلاهبردار با مشتریان این شرکتها تماس میگیرد و برای ارائه خدمات مختلف از آنها درخواست پول میکند.
مثلا پس از آنکه آراد برندینگ جایگاه سایتهای مشتریان خود را از طریق سئو تا صفحه اول گوگل بالا آورد، افراد دیگری با آنها میگیرند و از آنها میخواهند که مبلغی را برای انجام خدمات به حسابشان واریز کنند.
این افراد هم به دلیل اعتمادشان به آراد برندینگ، بدون آنکه ادعای آن فرد را بررسی کنند، پرداخت را انجام میدهند.
بارها پیش آمده افراد کلاهبردار و سودجو از کسانی که قصد شرکت در همایشهای آراد برندینگ را داشتند، پول گرفتهاند.
در حالی که ما بارها اعلام کردیم شرکت در همایشهای آراد برندینگ و استفاده از تمامی آموزشهای ما رایگان است.
فریب افراد برای این کلاهبرداران بسیار آسان است، چون هیچکس همایش رایگان برگزار نمیکند.
شناخت راه های کلاهبرداری اینترنتی
روشهای بسیاری برای کلاهبرداری وجود دارد، اگر میخواهید با تکتک مصادیق آن آشنا شوید، میتوانید از طریق سایت پلیس فتا به آدرس cyberpolice.ir اطلاعات بیشتری درباره جرایم سایبری به دست بیاورید.
این سایت علاوه بر معرفی مصادیق مختلف کلاهبرداریهای اینترنتی، اخبار حوادث مربوط به این زمینه را هم منتشر میکند.
حتی در بسیاری موارد برای اطلاعرسانی بیشتر اسم و تصاویر کلاهبردارها هم در این سایت نمایش داده میشود.
اما چه کسانی در آراد برندینگ موفق خواهند شد ؟
اولا آراد برندینگ شرکت سرمایه گذاری نیست که پولتان را به او بدهید و منتظر سود بنشینید.
- خبر داغ: آراد برندینگ کلاهبرداری یا راهی به سوی ثروت
شرکت آراد برندینگ قم
همان طور که گفتیم شرکت آراد برندیگ در شهر های مختلف کشور دفاتری دارد اما دفتر مرکزی این شرکت در قم می باشد.
در کل شرکت آراد برندینگ در داخل ایران در شش شهر سیزده دفتر دارد که نام شهرها و دفاتر به شرح زیر می باشد: که در این دفاتر تعداد پانصد نفر حضوری و چهرده هزار نفر دور کار در حال هم کاری با شرکت هستند.
- قم (هفت دفتر)
- تهران (یک دفتر)
- مشهد (یک دفتر)
- مازندران (یک دفتر)
آراد برندینگ آپارات
به دلیل این که تمام تمرکز آراد برندینگ استفاده از بستر اینترنت می باشد در شبکه های اجتماعی و دیگر پلتفرم های دیگر مانند آپارات فعالیت می کند و در راستای هدف خود ویدئو هایی را بار گذاری می کند.
تا بتواند مردم را با این دنیای زیبا آشنا کند و از مزیت های آراد براندینگ نیز می توان به این اشاره کرد که آراد تمام آموزش هایش را به صورت کاملا رایگان در اختیار مردم میگذارد.